№
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
Відмітка
|
1
|
Випуск стіннівок та інформаційного бюлетеня про булінг
|
1-4 кл
|
Вересень
|
Класні керівники
|
|
2
|
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
–спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу
|
1-11 клас
|
Упродовж року
|
Психолог, класні керівники
|
|
3
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
1-4 класи
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
|
4
|
Години спілкування про булінг
|
1-11 кл.
|
Упродовж навчального року
|
Класні керівники
|
|
5
|
Мінітренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в інтернеті»
|
5-6 кл.
|
Листопад
|
Педагог-організатор
|
|
6
|
Круглий стіл для педпрацівників «Безпечна школа. Маска булінгу»
|
Педпрацівники
|
Грудень
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи
|
|
7
|
Батьківський лекторій:
«Доля дітей у батьківських руках»
|
Батьки
|
Грудень
|
Адміністрація закладу освіти
|
|
8
|
Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо
|
1-4 клас
|
Упродовж уроку
|
Вихователі ГПД
|
|
9
|
Конкурс плакатів проти насилля
|
1-11 кл
|
Листопад
|
Педагог-організатор
|
|